Vores CEO, Lars Andersen, har taget en snak med Erhverv+ Østjylland om, hvad kultur, mennesker og trivsel betyder for os i edgemo. Det er (stadig) kernen – selv efter ti år og i overgangen til, at vi om lidt smelter sammen med Danoffice IT og Npvision Group.

Lars slår også fast, at han forventer at bringe netop vores kultur og trivsel med over i den nye organisation. ”Vi vil hellere hyre for mange, end se folk gå ned med stress”, som han siger, og dermed har edgemo gennem årene ikke kun handlet om høj vækst, men om GOD vækst.

En betragtning, som edgemo’s allerførste ansatte, Torben Christensen, deler: ”Det betyder meget at have en leder, der tror på, at virksomhedens kultur er det bærende i et firma”, siger han. Så hvis du mangler lidt god læsning til julekaffen, så er Laura Uldahl Aggernæs’ snak med Lars og Torben i Erhverv+ et glimrende bud.

Tak til Erhverv+ Østjylland og Laura Uldahl Aggernæs for en hjertevarm artikel - læs den lige her.

Erhverv+ Østjylland er en avis under Jysk Fynske Medier - Danmarks næststørste private mediekoncern. Koncernen udgiver i alt 15 dagblade og 63 ugeaviser, blandt andet Århus Stiftstidende, Fyens Stiftstidende og DANMARK. Dertil regionale og lokale nyhedssites samt digitale aktiviteter som Gul&Gratis og deal.dk.

Tænd kontakten

Vil du vide mere?

Udfyld felterne, så kontakter vi dig senest næste arbejdsdag. Du er også altid velkommen på +45 69 89 88 00 eller info@edgemo.com - og i menuen under Kontakt finder du alle edgemo people's kontaktdata.